
İş təcrübələrim aşağıdakı kimidir:
Satış operatoru- Faktura və qaimə prosesləri
Ofis meneceri- ofisdaxili işlərə nəzarət, telefon zənglərinə cavab vermək, gələn qonaqları yönləndirmək, sosial şəbəkələrdən gələn mesajlara cavab vermək
Satış məsləhətçisi- müştərilərə məhsullar haqqında məlumat vermək, sosial şəbəkələrdən gələn ismarıclara cavab vermək
Direktor köməkçisi- işçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması, işçilərin xitam əmrlərinin hazırlanması, əmək müqavilələrinin hazırlanması və elektron Hökumət portalına daxil edilməsi, əmək haqqı kartlarının sifariş edilməsi, işçilərin tabelinin hazırlanması, işçilərinin əmək haqqı məbləğlərinin ödənilməsi, ofisdaxili işlərə nəzarət, ofisin avadanlıqlarına nəzarət, məktubların göndərilməsi, e-maildə yazışmaların aparılması, MS Exceldə cədvəllərin tərtibatı, MS Worddə mətnlərin hazırlanması