
Helpdesk bacarıqlar :
Kompüter sisteminin nəzəri və praktiki bilikləri
İT diaqnostika proqramları
Windows Xp/Vista/7/8/8.1/10/11 və Linux əməliyyat sistemlərinin yazılması,konfiqurasiya olması
Driverlərin yazılması
Antivirusların yazılması və konfiqurasiya
Windows əməliyyat sistemli
cihazların optimizasiya edilməsi
Microsoft Office programları yazılması və konfiqurasiya olması
Mail, yandex outlook a konfigurasiya(Pop,Imap,Exchange,Office365)
Hardware/Software troubleshooting
Həm nəzəri həm praktiki biliklər
VmWare qurulması
HDD, SSD, SD, FLASH kart silinmiş fayılların(şəkil, video programlar və s) bərpası
Network(DNS,DHCP,TCP/IP,LAN,WAN,VPN) nəzəri biliklər
İsdifadəçi komputerlərinə uzağdan
bağlanmaq və texniki xidmətin
göstərilməsi(AnyDesk,TeamViewer)
Ethernet kabellərin xarakteristiksı, çəkilməsi və standarta uyğun RJ45’in vurulması
PC və Notebooklarının sökülüb yığılması problemlərin həll edilməsi
Notebook,komputer,printer və şəbəkə avadanlıqları daxil olmaqla bütün cihazların quraşdırılması və program təminatının yüklənməsi
Thermal printerlerin,Tərəzilərin İP deyişdirilməsi və sistemə tanıdılması
Şifrəsi unudulmuş komputerlərin şifrəsinin bərpası
Hər növ SmartPhone və Tablet-lərlə çalışa bilmə bacarığı
Komputerin bütün hissələrinin ayrı-ayrı diaqnostikası
Boot disklərlə çalışa bilmə bacarığı(Sergei Strelec və s)
Printer və Faylların şəbəkədə isdifadəçilər üçün paylaşım edilməsi
VPN-lərin iş prinsipi və qurulması
BİOS update etmək