
Təcrübəmin
ilk 2 ilini Satış meneceri kimi çalışdığımdan müştəri psixologiyasını yaxşı
anladığımı düşünürəm. Bu təcrübənin davamında SMM və Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisi
kimi çalışmaq isə mənə “müştəri kimi düşünə bilmək” bacarığını qazandırıb.
SEO Tag Manager Facebook Pixel Search Console Google Analitika Google reklamları LinkedIn reklamları Facebook/Instagram reklamları
Search Engine Optimization (SEO) Search Engine Marketing (SEM) Sosial Media Marketinq Analitika
Rəqəmsal reklam kampaniyalarının hazırlanması və izlənməsi. A/B testləri və optimizasiyası Şirkətin rəqabətliliyini artırmaq üçün rəqəmsal targetinq strategiyalarına dair təkliflər vermək Sosial media hesablarının idarə edilməsi və kontent hazırlanmasını koordinasiya etmək Reklam kampaniyaları üçün büdcəni tərtib və idarə etmək, nəticələri qiymətləndirmək Kampaniya nəticələrinin aylıq hesabatını tərtib etmək Müştəri, istifadəçi və rəqib analizi
Satış komandası və müştəri arasında operativliyi təşkil edərək xidmət keyfiyyətinin artırılması Səhifələrə gələn sorğuların idarə edilməsi və yönləndirilməsi Müştəri sorğu və ehtiyaclarına əsasən aylıq post plan idealarının verilməsi Dizaynerə briflərin verilməsi və işin koordinasiyası Müştəri davranışları və rəqabətin təhlil edilməsi Sosial media hesablarının idarə edilməsi
Reklam kampaniyalarının hazırlanması və idarə edilməsi Dizaynerə xüsusi kampaniyalar zamanı briflərin verilməsi Hədəf müştəri qruplarının təyin edilməsi A/B testlərin təşkili və izlənilməsi Reklam büdcə bölgüsü və idarəsi
Müştərilərlə effektiv əlaqələr quraraq onların tələblərini anlamaq və uyğun həllər tapmaq Məhsullara yeni müştəriləri cəlb etmək və mövcud müştərilərlə əlaqəni qorumaq Onlara uyğun və maraqlı ola biləcək təkliflər tərtib və təqdim etmək Satış prosesinin idarəsi və həyata keçirilməsi Rəqiblərin analizi