
Haqqımda: İdarə etdiyim yüzlərlə rəqəmsal layihədən əldə etdiyim təcrübə ilə brend şüuruna töhfə verərkən mənə vizyon verəcək bir mövqe axtarıram.
Bacarıqlar:Komanda işi, Analitik Düşüncə, Güclü İnsan Münasibətləri.
Komputer bilikləri: Ofis programları, Photoshop, Corel Draw, illustrator.
Hobbilər: Kitab oxumaq, Axtarış etmək, Pianino çalmaq.
S E M İ N A R V Ə K U R S L A R
Baku Business Academy
TS Business Academy
QRAFİK DİZAYNER SERTİFİKATI
Baku Business Academy
TS Business Academy
TB Training Academy
KOMPYÜTER DİPLOM
TB Training Academy
İNGİLİS DİLİ SERTİFİKATI
Quest Engilish House
M Ü K A F A T L A R
KOMPÜTER MÜKAFATI
TB Training Academy
HR SCHOOL SERTİFİKAT
İNSAN RESURLARI ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS
BDC CENTER
ƏMAS üzrə təlim SERTİFİKAT
Qiyabi təhsil
Əmək müqavilələri, ona edilən dəyişikliklərə dair müvafiq əlavələri, əmək müqaviləsinin ləğv edilməsi bildirişinin elektron informasiya sisteminə (ƏMAS portalına) gücləndirilmiş elektron imza vasitəsi ilə daxil edilməsi; Əmrlərin (qərarların) hazırlanması və onların qeydiyyatının aparılması; Arayışların, xəstəlik vərəqələrinin və çıxarışların hazırlanması və qeydiyyatı; Məzuniyyət təqviminin hazırlanması və onun monitorinqi; CV-lərin toplanması, qruplaşdırılması, ilkin qiymətləndirilməsi.
Layihənin məqsədi könüllülərin qida təhlükəsizliyinin təmin olunması prosesində nəzarətçi qismində aktiv iştirakını təmin etmək, onların bu sahə ilə bağlı biliklərini artırmaq və ən əsası qida təhlükəsizliyinin təmin olunması prosesinə gəncləri könüllü qismində cəlb etməkdir.
Sosial şəbəkələr üzrə reklam kampaniyaların yerləşdirilməsi və izlənilməsi; Marketinq strategiyasının qurulmasında, marketinq planlarının hazırlanmasında iştirak; Rəqəmsal kanallar vasitəsilə şirkət brendinin və məhsullarının potensial hədəf kütləsinə çatdırılmasını təmin etmək; Kampaniyaların effektivliyini izləmək, əsas göstəricilərini və KPI-ları müəyyənləşdirib, təhlil etmək və təkmilləşdirmə sahələrini müəyyən etmək.
Məhsulların yerləşdiyi rəfləri səliqəyə salmaq və daim onları nəzarətdə saxlamaq Şirkət məhsulları barədə müştərilərə ətraflı məlumat verilməsi və satışın təşkili Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi Şirkətdaxili intizam qaydalarına əməl etmək.
Zəng mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması. Abunəçilərin və potensial müştərilərin məhsul və xidmətlər barədə məlumatlandırılması Müştəri xidmətlərinə gələn abunəçilərin qarşılanması.