
Bakı
Operator (call center və ya zənglərə cavab)-3-4 və 5-6 yaş qruplarına müvafiq sahə üzrə tədrisi təşkil etmək -tədris materiallarını, gündəlik dərsləri planlaşdırmaq - dərsdənkənar fəaliyyət və öhdəlikləri yerinə yetirmək (imtahanlar, tədbirlər) - hər bölmənin sonunda qiymətləndirmə apararaq uşaqların öyrənmə səviyyəsini müəyyənləşdirmək
- sərnişin qatarlarının sxemindəki və hərəkət cədvəlindəki dəyişiklərə, yeni əmrlərə, cari tapşırıqlarla tanış olmaq - xətti bilet kassirlərinin sorğusuna əsasən avtomatik idarəetmə sistemi operatoru ilə əlaqə yaradıb sorğuya müvafiq olaraq kassirlərlə qatardakı boş qalan yerlərin siyahını vermək - kassalardan qaytarılmış yerlərin qəbulu və təkrar satışa verilməsi - qatarlarda istifadə olunmuş və boş qalan yerlərin hesabatı
- Telefon zənglərini vaxtında cavablandırmaq, qonaqların istəklərini peşəkar və müəyyən edilmiş ssenarilərə və standartlara uyğun cavablandırmaq və müəyyən edilmiş prosedurlara uyğun olaraq göndərmə xidmətləri göstərmək - Zənglərin qeyd olunduğundan əmin olmaq və qonaqların tam razı qaldığından əmin olmaq - Qonaqlara otelin obyektləri və xidmətləri, yerli marşrutlar, fövqəladə hallara cavab prosedurları, təhlükəsizlik tədbirləri və s. barədə məlumat vermək - Əlavə nəzarət və ya təqib tələb
“The Microsoft Excel” / Certificate (Gold)
“HR (İnsan Resursları)” / Certificate
“ƏMAS”(Əhali və Məşğulluq Alt Sistemi) / Certificate