
Bakı
İnsan Resursları üzrə Menecer / Şöbə Rəhbəri 1. İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi :
• a. İnsan Resursları Planlaması
: Planlama metodları və addımları ; İş analizi metodları, prosesi və nəticələri
; İş yükü analizi ; İşçi ehtiyacının / optimal işçi sayınn hesablanması ; Əsas
işçi ehtiyacı ; Əlavə işçi ehtiyacı ;
Davamiyyətsizlik və kadr axının hesablanması ;Kadr axının qarşısının alınmas; Strukturun tərtibatı ( növlərinə görə ) ; Vəzifə
təlimatların tərtibatı və sairə .
• b. Rekruting və Yerləşdirmə : İşçi ehtiyacının müəyyən edilməsi ; Vakansiya
tələbinin müəyyən edilməsi ; Vakansiya elanlarının hazırlanması və yerləşdirilməsi ; Namizədlərin seçim mərhələləri ; CV-lərə
baxış, ilkin seçim ; Namizədlərin dəyərləndirilməsi ; Referans araşdırması ; İşə
qəbul prosesi və mərhələlər ; İşə yerləşdirmə ; Adaptasiya və Orientasiya
proqramları ; Sınaq müddətinin qiymətləndirilməsi.
• c. Təlim : İş yerində təlim zərurəti ( ehtiyaclar və səbəblər
) ; Təlim planının hazırlanması.
• d. Karyeranın
idarə edilməsi : İstedadların
müəyyən edilməsi və onların idarə edilməsi ; Davamçılar ; Yüksək potensiallı
işçilər və sairə.
• e. Performansın
idarə edilməsi : Performansın idarə edilməsinin mərhələləri ;
Performans qiymətləndirmə metodları ; Səriştə əsaslı qiymətləndirmə metodları ;
Hədəf əsaslı performans qiymətləndirməsi ; Performans göstəriciləri (PI və
KPI-lar) ; Perfomans əsaslı əmək haqqı sisteminə keçid və sairə.
• f. Motivasiya layihəsinin tədbiqi :
Motivasiyalı iş mühitinin formalaşdırılması ; Stimullaşdırma sistemləri ;
Maddi və Qeyri-maddi mükafatlandırma ; İş dəyərləndirməsi (dərəcələndirmə: Reytinq , Müqayisə , Klassifikasiya ) .
2. Kadr
kargüzarlığı və Əmək haqqı :
• a. İşə
Qəbul : Əmək Qanunvericiliyinə əsasən işə qəbul olan işçilərin rəsmiləşdirilməsi
: ( tələb olunan sənədlərin
toplanılması , əmək müqaviləsinin bağlanılması , işə qəbul haqda əmrin verilməsi ,
əmək müqavilələrin və əmrlərin uçotunun aparılması , əmək kitabçasının yazılması , icbari siğorta ilə təmin olunma prosesinin həyata keçirilməsi ) .
• b. İşdən
azad etmə : Əmək müqaviləsinə xitam verilməsinin sənədləşdirilməsi.
• c. Məzuniyyətlər,
Ezamiyyələr və Xəstəlik vərəqələri : Əmək məzuniyyətinin verilməsi
qaydası və məzuniyyətin verilməsində növbəliliyə nəzarət ; Digər məzuniyyətlər
( Sosial, Təhsil , Yaradıcılıq və Ödənişsiz məzuniyyətlər ) ; Ezamiyyə
qaydaları və xərclərinin strukturu : Ölkədaxili və ölkə xarici ezamiyyələr ; Xəstəlik vərəqələrinin qeydiyyatını və
saxlanılmasını təmin etmək və sairə .
• d. Əmək haqqı : Aylıq iş vaxtının uçot tabellərini hazırlayaraq mühasibatlığa təhvil verilməsi .
• e. Müəssisə daxil intizam qaydalarının və vəzifə təlimatlarının
polzulamasına görə tənbeh növlərinin tədbiqi
və nəzarəti .
• f. İşçilərin əmək fəaliyyətlərinə dair
arayışlar və xasiyyətnamələrin verilməsi .
• g. Sənədlərin arxivləşdirilməsi .
• h. Dövlət qurumları ilə qarşılıqlı
münasibətlər.
3 . İnsan Resursları Sistemlərinin Qurulması :
• a. Təşkilati strukturun hazırlanması .
• b. Ştat cədvəlinin hazırlanması .
• c. İşçilər barədə məlumat bazasının hazırlanması .
• d. İş vaxtının uçotu cədvəlinin hazırlanması .
• e. İşçi
tələbi üçün formların hazırlanması.
• f. Vakansiya izləmə cədvəlinin hazırlanması və cədvəldə müvafiq qeydlərin
aparılması.
• g. Müsahibə
izləmə cədvəllərinin hazırlanması və müvafiq vakansiya hesabatlarının
çıxarılması.
• h. Performans Qiymətləndirilmə sistemini qurulması :Hədəf əsaslı Performans qiymətləndirmə sistemini qurulması .Səriştə əsaslı Performans Qiymətləndirmə Sisteminin qurulması.
• i. Prosedurların hazırlanması
: Prosedurun strukturunun formalaşdırılması ; Cədvəl
və qrafiklərin prosedura daxil edilməsi ;
Prosedura əlavələrin hazırlanması.
4 . Elektron xidmətlər və kompüter bilikləri :
• a. Emas.sosial.gov.az
- elektron hökumət portalında sürətli və
sərbəst işləmək bacarığı.
• b. İSB.az - elektron portalında zəruri əməliyatların
vaxtında icra olunması.
• c. Microsoft Office:(Word ,Excel ,PowerPoint
), Outlook , 1C.
5 . Digər bacarıqlar :
• a. Psixologiyanın əsasları .
• b. Dillər:
Rus və Azərbaycan dilləri - yazmaq
,oxumaq , danışmaq - əla . İngilis -
orta .
( PRHi ) Professional Human Resources İnternational
( SPRHi ) Senior Professional Human Resources İnternational