
•Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
•Daxili mühasibat uçotunun aparılması.
•Bank əməliyyatlarının aparılması(bank hesabının açılması,bankdan köçürülmələr,bank daxili ödənişlər.POST terminal sifarişi)
•MMC yaratmaq onun daxili işlərinin görülməsi hesabatlarının vaxtında təqdim edilməsi.
•Statistika hesabatlarının verilməsi.
•.Əmək haqqının hesablanması(köçürülməsi) •Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi.
• Məhsulların maya dəyərinin hesablanması
• Emas proqramında bütün əməliyyatların aparılması
• Gömrük bəyannamələrinin işlənməsi
•Elektron qaimə-fakturaların tərtib olunması və göndərilməsi(geri qaytarılma qaimelerinin işlənməsi)
•Ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi
•Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkət daxili kargüzarlıq işlərinin səmərəli təşkili, sənədlərin və qeydiyyatının aparılması
•Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
•E-mail və yazışmaları həyata keçirmək
•Rəhbərliyin tapşırıqlarını və digər administrativ işləri vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
•Daxil olan və göndərilən sənədlərin qeydiyyatını aparmaq, istiqaməti üzrə ünvanlandırmaq və cavablandırmaq
•Maliyyə – mühasibatlıq yönümlü təhsil
•Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
•Elektron hökümət portallarında işləmə bacarığı
•İşgüzar, məsuliyyətli, kollektivdə işləmə bacarığı
•Maliyyə Hesabatı sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi.
•1C proqramından anlayış.