Nurlan Isayev

Bakı

Sistem administratoru

Mənim haqqımda

  • İT avadanlıqlarının quraşdırılması, onun dəstəklənməsi və nasazlıqların aradan qaldırılması
  • Müxtəlif əməliyyat sistemlərinin yüklənməsi və sazlanması (Windows 7/8/8.1/10/11)
  • Printerlərin sazlanması və periferiya qurğularında ortaya çıxacaq problemlərin həll edilməsi
  • Windows əməliyyat sisteminin, proqramların quraşdırılması və administrator səviyyəsində onlara xidmət göstərilməsi;
  • Müştəri kompüterlərini korporativ domenə qoşmaq təcrübəsi
  • Domen bağlantısı və autentifikasiya problemlərini həll etmək
  • Helpdesk və Servicedesk praktik təcrübə
  • Şəbəkələrin idarə olunması və qurulması, DHCP,DNS,NAT,VTP,OSPF, TCP-IP və OSİ, STP,RIP,BGP EIGRP, HRSP, ARP haqqında dərin biliklər və praktik təcrübə
  • Router və Switch Konfiqurasiyası və təhlükəsizliyi
  • Access List, Site-to-Site VPN, GRE. MPLS haqqında dərin biliklər və praktik təcrübə
  • Active Directory, Group Policy, Microsoft Exchange server idarə edilməsi
  • VMware,Vcenter
  • Azure AD və lokal Active Directory vasitəsilə istifadəçi hesablarının, qrupların və rolların idarə olunması;

Dil bilikləriniz

Azərbaycan — C2 — Səlis
İngilis — B2 — Orta inkişaf etmiş
Türk — C2 — Səlis
Rus — A1 — Başlanğıc

Təhsil

  • Ali təhsil

    Azərbaycan Universiteti 2025

    İnformasiya və kommunikasiya texnologiyaları / Kompüter mühəndisliyi

    Sistem inzibatçılığı və Helpdesk üzrə SOCAR-da praktik təcrübə keçmişəm.

İş təcrübəsi

  • SOCAR İTRİ 02.2025 - 06.2025

    Təcrübəçi

    İstifadəçilərdən daxil olan texniki sorğuların qeydiyyatı və ilkin diaqnostikası (telefon, email, ticket sistemi ilə) Windows əməliyyat sistemlərinin əsas konfiqurasiyası və problemlərinin aradan qaldırılması Printer, şəbəkə bağlantısı və Microsoft Office proqramları ilə bağlı texniki dəstəyin göstərilməsi Active Directory üzərindən istifadəçi hesablarının yaradılması və idarə olunması Əsas IT avadanlıqların (nömrə verilməsi, quraşdırma, təmir) idarə olunmasında iştirak Komanda ilə birlikdə

Biliklərim

Şəbəkə inzibatçılığı

80%

Helpdesk

90%
Telegram kanalımız