• MAS sifariş v ə QÖS yazılması, • Bank ödəmələrinin həyata keçirilməsi, • Bank və xəzidarlıq hesablaşmaları, qalıqların mütəmadi yoxlanılması, • Aylıq əmək haqqının hesablanması, • Xərclərin hərəkətinə nəzarət, • Xərclər üzrə hesablara nəzarət olunması, • Statiskitaka v ə DSMF hesabatlarının təqdim olunması.
• Əsas vəsaitlərin uçotu, • Material uçotunun həyata keçirilməsi, • Materialların sərfiyyatı hesabatının icra olunması.
• İlkin muhasibat sənədlərilə uçotun qurulması, • Kassa uçotunun qurulması (mədaxil və məxaric əməliyyatları), • Dövrün əvvəlinə pul vəsaitləri uçotunun məyyən olunmsı, proqramlaşdırılması, • Debior və Kreditor uçotunun formalaşdırılması, • Anbar uçotunun qurulması (mal/material, yanacaq, əsas vəsaitlər və s.) • Aylıq hesabatların (Pul vəsaitlərin hərəkəti, Mənfəət və Zərər) Maliyyə Menecerinə təqdim olunması.
• Gündəlik pul axışının müxabirləşməsinə nəzarət etmək, • Nəqliyyat vasitələrinin yürüş məsafəsi üzrə yanavcaq xərclərin müəyyən olunması, • Digər nəqliyyat xərcləri (əsas vəsait üzrə) və aylıq hesabların bağlanması, • Təhcizat xərcləri, • Yükdaşımanın (nəqliyyat sürücüləri üzrə) uçotu.
• Aylıq Büdcə Planlaması, • Aylıq Maliyyə hesabatlarının tərtib olunması, • Mənfəət və zərər hesabatı (kənd təsərrüfatı layihəsi), • Sərfəlilik analizi (kənd təsərrüfatı layihəsi), • İstehsal xərclərinin hesablanması (kənd təsərrüfatı layihəsi), • İnvestisiya layihələri (tikinti, kənd təsərrüfatı və digər infrastruktur) və investorlarla əlaqələr.
• Balans, Mənfəət və Zərər hesabatlarının hazırlanmasına nəzarət edilməsi, • Mənfəət, ƏDV, ÖMV, Əmlak vergisi hesabalanması və hesabatın hazırlanıb təqdim olunmasına nəzarət etmək, • Muhasibat uçotu üzrə işlərin yerinə yeirilməsinə nəzarət etmək, Page 2 Şahİn Tağızadə May 2016-İyul 2017 Noy.2015-May 2016 Iyul 2015–Okt.2015 İyul 2010-iyul 2011 • Şəxsi vərəqə və ƏDV deposit hesabına nəzarət etmək, • Debitor və kreditorlara nəzarət etmək, • Əmək haqqı və məzauniyyətin hesablanmasına nəza
• Muhasibat uçotu sənədləşmələrin təşkili (Struktur, ştat cədvəli, mal material uçotu, əsas vəsaitlərin uçotu, əməyin ödənişinin forması və s.), • Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması, • Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi • Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması • Şirkətdə aparılan əməliyyatların maliyyə və mühasibatlıq hesabatlarında düzgün əks olunması, • Kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması, • Əmək