• Kredit müqavilələrinin qeydiyyatının aparılması, bütün sənədlər paketinin scan edilərək arxiv proqramına daxil edilməsi, müəyyən olunmuş qaydaya əsasən yığılıb arxivləşdirilməsi • Sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılıb, Kredit müqavilələrinin Baş ofisə göndərilməsinin təmin edilməsi • Zəruri hallarda digər ofis əməkdaşlarına köməkçi funksiyaları yerinə yetirmək • Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
• Müştəri məlumatlarının sistemə daxil edilməsi, kredit müqavilələrinin hazırlanıb müvafiq şöbəyə təhvil verilməsi, ödəniş qəbzlərinin sistemə daxil edilməsi; • Təşkilatın əməkdaşlıq etdiyi banklarla əlaqəli işlərin icrası, ödəniş tapşırıqlarının əldə edilməsi,yoxlanılması və Baş ofisə göndərilməsi; • Restrukturizasiya sazişlərinin hazırlanması; • Müştərilərin Mərkəzləşdirilmiş Kredit Reyestrində yoxlanılması; • Zəruri hallarda xəzinədarın əvəz edilməsi;
Kredit müqavilələrinin və digər rəsmi sənədlərin hazırlanması və bazaya işlənməsi; • Bütün sənəd və məlumatların scan edilərək qeydiyyat sisteminə daxil edilməsi, onların dəqiq və mövcud tarixə uyğun şəkildə sıralanmasının təmin edilməsi; • Restrukturizasiya sazişlərinin hazırlanması; • E-gov saytından istifadə;
Müştəri hesabları üzrə bütün əməliyyatları və sərəncamları icra etmək; • Mərkəzi Bankın və Access Bankın daxili prosedurlarına əsasən,bank məhsullarının satışı; • Əmanət, bank kartları, sürətli pul köçürmələri üzrə əməliyyatlar aparmaq; • Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək; • Kredit sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi; • E-gov saytından istifadə;
Vətəndaşlardan daxil olan təklif, ərizə və şikayətlərə baxılmasında və onlara vaxtında cavab verilməsində və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada digər tədbirlər görülməsi; • Vətəndaşlardan daxil olan sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması onların qəbul edilməsi; • Daxil olan və göndərilən yazışmaları (poçt, faks, e-mail) idarə edilməsi; • Məktubların və digər sənədlərin qəbul edilməsi, müvafiq departamentlərə yönləndirilməsi və göndərilməsi; • Telefon zənglərinin qəbul edilməsi və yönlən
• Kassa əməliyyatıarının icra olunması;