Anaxanım Hüseynova

Bakı

Bank sektoru

Dil bilikləriniz

Azərbaycan — C2 — Səlis
İngilis — B1 — Orta
Rus — A1 — Başlanğıc

Təhsil

İş təcrübəsi

  • FINCA Azerbaijan 04.2012 - 02.2013

    Arxiv və ofis işləri üzrə köməkçi

    • Kredit müqavilələrinin qeydiyyatının aparılması, bütün sənədlər paketinin scan edilərək arxiv proqramına daxil edilməsi, müəyyən olunmuş qaydaya əsasən yığılıb arxivləşdirilməsi • Sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılıb, Kredit müqavilələrinin Baş ofisə göndərilməsinin təmin edilməsi • Zəruri hallarda digər ofis əməkdaşlarına köməkçi funksiyaları yerinə yetirmək • Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi

  • FINCA Azerbaijan 02.2013 - 09.2016

    Məlumat Daxiletmə Operatoru

    • Müştəri məlumatlarının sistemə daxil edilməsi, kredit müqavilələrinin hazırlanıb müvafiq şöbəyə təhvil verilməsi, ödəniş qəbzlərinin sistemə daxil edilməsi; • Təşkilatın əməkdaşlıq etdiyi banklarla əlaqəli işlərin icrası, ödəniş tapşırıqlarının əldə edilməsi,yoxlanılması və Baş ofisə göndərilməsi; • Restrukturizasiya sazişlərinin hazırlanması; • Müştərilərin Mərkəzləşdirilmiş Kredit Reyestrində yoxlanılması; • Zəruri hallarda xəzinədarın əvəz edilməsi;

  • AccessBank 04.2017 - 11.2017

    Back office mütəxəssisi

    Kredit müqavilələrinin və digər rəsmi sənədlərin hazırlanması və bazaya işlənməsi; • Bütün sənəd və məlumatların scan edilərək qeydiyyat sisteminə daxil edilməsi, onların dəqiq və mövcud tarixə uyğun şəkildə sıralanmasının təmin edilməsi; • Restrukturizasiya sazişlərinin hazırlanması; • E-gov saytından istifadə;

  • AccessBank 11.2017 - 02.2019

    Qeyri-bank kredit məhsullarının satışı və Müştəri Xidmətləri üzrə mütəxəssis

    Müştəri hesabları üzrə bütün əməliyyatları və sərəncamları icra etmək; • Mərkəzi Bankın və Access Bankın daxili prosedurlarına əsasən,bank məhsullarının satışı; • Əmanət, bank kartları, sürətli pul köçürmələri üzrə əməliyyatlar aparmaq; • Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək; • Kredit sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi; • E-gov saytından istifadə;

  • Bərdə Dövlət Aqrar İnkişaf Mərkəzi 09.2020 - 06.2022

    Baş mütəxəssis - Böyük inspektor

    Vətəndaşlardan daxil olan təklif, ərizə və şikayətlərə baxılmasında və onlara vaxtında cavab verilməsində və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada digər tədbirlər görülməsi; • Vətəndaşlardan daxil olan sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması onların qəbul edilməsi; • Daxil olan və göndərilən yazışmaları (poçt, faks, e-mail) idarə edilməsi; • Məktubların və digər sənədlərin qəbul edilməsi, müvafiq departamentlərə yönləndirilməsi və göndərilməsi; • Telefon zənglərinin qəbul edilməsi və yönlən

  • Boranı restoranı 07.2022 - hələdə işləyirəm

    Kassir

    • Kassa əməliyyatıarının icra olunması;

Telegram kanalımız