
İnkişafa, yeniliyə açıq biri olaraq hər zaman öyrənmək ən böyük prinsiplərimdən
biridir. Bundan başqa yaradıcı düşünmək, analiz etmək, araşdırma, detallara
diqqət etmə və s. yumşaq bacarıqlarım sayəsində öhdəliklərimi effektli şəkildə
tamamlayıram. İnsanlarla iş sahəsində 3 illik, personalın idarə edilməsi sahəsində
1 illik iş təcrübəsinə sahibəm və insanlarla işləməyi, onların həyatına yön
verməyi, motivasiya etməyi çox sevirəm.
Personalın idarə edilməsi, yeni işçilərə təlimin keçirilməsi; Filial büdcəsini idarə etmək, maliyyə məsələlərinin həlli, hesabatların yazılması; Bazarın zəif olmasına rəğmən müştəri artımını təmin etmək; Problemli bağlamaların araşdırılması ilə itən bağlamaların 80%-dək azaldılması; Motivləşdirməni həyata keçirmək
Ortalama 1880 müştəri ilə əlaqə saxlayaraq yeni kampaniyalar haqqında məlumatın verilməsi və 1000+ müsbət geri dönüşün alınması; Ay ərzində ortalama 80-100 müştəridən 400-600 sifarişin qəbul edilməsi. Sorğu müraciətlərinin (ay ərzində 900+) qısa zamanda cavablandırılması, müştəri problemlərinin araşdırılması və qısa zamanda nəticələndirilməsi. Həlli tapılmayan problemlərin 80%-dək azaldılması; Gömrük bəyannamələrinin doldurulması, yeni müştərilərin qeydiyyatına köməklik göstərilməsi.
Müştəri istəyini anlamaq və ona lazım olan məhsulun satışını həyata keçirmək; Yeni məhsulların vitrinlərə düzülməsi və vitrinlərin səliqəsinə nəzarət etmək; Menecer olmadığı zaman kassaya nəzarət.
Karyera Marafonu 2, HR Analitika “Top 10 metrik", HR Biznes Partnyor kimdir?, Karyera Marafonu və s
Sertifikat, menyu, buklet, vizit kartların və s. hazırlanması. Logoların yaradılması, Dizayn proqramlarından istifadə və s.