
Yüksək iş etikasına sadiq, təfərrüatlara diqqət yetirən və müsbət rəftarla inkişaf edən biriyəm. Mükəmməl vaxt idarəetməsi və problemlərin həlli ilə təzyiq altında yaxşı işləyirəm. Həm də mürəkkəb məlumatları ötürmə və tez öyrənmə qabiliyyətim var. Bütün Microsoft Office proqramlarında yüksək təcrübəyə sahibəm.Özümü inkşaf etdirmək və çalışacağım şirkətə müsbət tövhələr vermək istəyirəm.
Telefon zənglərinin cavablandırılması və müvafiq olaraq ödənişlərin alınması Müştərinin müqaviləsini və sənədləşmə işlərini hazırlayarkən müştərilərə üstün xidmət göstərilməsi. Planlaşdırılmış icarə tarixlərinə görə gündəlik icarə lövhəsinin təşkili və yenilənməsi Qeydiyyat jurnalının idarəsi və yer sahiblərinə öz hesabları üçün qeydiyyatını yeniləməyi xatırlatmaq.
Xəstələri və ziyarətçiləri şəxsən və ya telefonla salamlamaq, cavablandırmaq və ya yönləndirmək. Xəstə qeydlərinin verilməsi və alınması ilə müalicə məlumatlarının mövcudluğunu təmin etmək. Xəstənin görüşlər, ödənişlər və sığorta haqqında sorğusunun yüksək zəng həcmini balanslaşdırarkən xəstə görüşlərinin planlaşdırılması və təsdiqlənməsi. İnventar səviyyəsini müəyyən etmək üçün ehtiyatı yoxlayaraq, ehtiyac duyulan ləvazimatları təxmin edərək iş ofisinin inventar və avadanlıqlarını saxlamaq
Lazımi sənədlər əsasında (anbar mədaxil qaiməsi) xammalın mədaxili, təqdim olunmuş istehsal planına uyğun olaraq (anbar məxaric qaiməsi) xammalın yerdəyişməsi Hər ayın sonunda xammal satanlarla üzləşmə aktlarınıntərtib olunması. Anbara materialların mədaxili, yerdəyişməsi.
Dövlət qurumları və müxtəlif firmalara rəsmi məktubların yazılması, göndərilməsi və prosesinizlənilməsi Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, aidiyyatı şöbələrə yönləndirmək