
Bakı
Help deskÜç ildən artıq müddət ərzində İT texniki dəstək sahəsində təcrübə qazanmışam. Bu müddət ərzində istifadəçilərə texniki dəstək göstərmiş, problemlərin həll edilməsi, sistemlərin idarə olunması və IT infrastrukturunun optimallaşdırılması ilə məşğul olmuşam. RHCSA sertifikatına sahibəm və Linux mühitində sistem inzibatçılığı üzrə güclü biliklər əldə etmişəm. Texniki biliklərimi və problem həll etmə bacarıqlarımı IT Helpdesk sahəsində tətbiq edərək, daha səmərəli həllər təqdim etməyi və peşəkar inkişafımı davam etdirməyi hədəfləyirəm.
- İT avadanlıqlarının qurulması və texniki dəstək – Noutbuk, masaüstü kompüter, printer və digər şəbəkə avadanlıqlarının quraşdırılması, sazlanması və istifadəçilərə texniki dəstək göstərilməsi; - Proqram təminatının quraşdırılması və problemlərin həlli – Windows əməliyyat sistemi, Microsoft Office və digər proqram təminatlarının quraşdırılması, konfiqurasiyası və yaranan problemlərin operativ həlli; - İstifadəçi sorğularının idarə olunması – Göstərilən texniki dəstək xidmətləri çərçivəsi
Issued by: Red Hat
Ingress Academy
Ingress Academy
INTELLECT.AZ TƏHSİL VƏ TƏDRİS MƏRKƏZİ